Skip to main content

D45 - ДУР БУЛААМ



Дур булаам нэгэн дэгжин бүгүй дээгүүр харна
Ардаа үнэрээ үлдээж өндөр өсгийн дээр нүүрэмгий алхана
Богино банзалных нь хормой салхинд жаахан сөхөгдөнө
Дотоожных нь өнгийг харах гэж бараг л тонгойх шахан түүнтэй зөрнө

Ганц шөнийн хүсэл төрнө
Хамаг залуус түүнтэй наалдана
Дээрээс нь доош нь гүйлгэж харна
Тэр тэднээр наадна
Утас нь дуугарчхаар машин дэргэд нь зогсоод аваад одно
Өө энэ чинь ийм охин байсан юмуу гээд хоцорно

Чиний хэлэх үг яриа чинь хараалаар дүүрэн болсон
Чиний өмсдөг хувцас чинь задгай энгэр бүр нь
Сэтгэл хөдлөл чинь дэндүү чанга орилно айлгүйтэн дэвж
Хүмүүс чамайг буруугаар ойлгож байна шөнийн ажилчин гэж

Надад чамайг гэх сэтгэл үгүй болж
Чамайг хүсч энхрийлэх хүмүүс ч олон болж
Хайсан жаргалаа тэднээс олж
Хайргүй хүний охин байхаар болж
Харамсаж би цагыг чам шиг өнгөрөөхгүй
Хайртай байсан ч чиний араас би уйлахгүй
Хэзээ нэг цагт намайг дурсах юм бол
Холын хол байх болно би

Даруухан гэнэн охины эеэлдэг харц намуухан яриа
Танхилхан хүүхдээрээ зан анх үнсүүлэхдээ ичимхийрсэн царай
Байгаагаараа байхдаа чи бусдаас өхөөрдөм байсан
Амархан баярлаж гомдож хамт дандаа хөгжилтэй байсан


...
Сүүлд чамайг хархад чи сайн бүжиглэж байна лээ
Чамайг тойроод ах залуус пийв ээ тулгаж байна лээ
Чи юу захиалах ёстойгоо сайн мэдэж байна лээ
Чиний ууж хэрэглэдэг бүхэн чинь миний карманд багтахгүйн байна лээ



Яаг л тэдэн шиг харагдах бардам байдаг гэж үү
Хараа булаам хагас нүцгэн байх чамд сайхан гэж үү
Өнгөрсөнд хайрлдаг хүн чамд огт байгаагүй гэж үү
Хараач чи өөрийгөө , өөртэйгөө адилхан байна гэж үү

Comments

  1. Hi ene tun dajgui boljee ghdee zarim heseg ni baihgui bgamu te uug ni butneer ni tavisan bol buur ch dajgui boloh bsim daa :P

    ReplyDelete
  2. Жоохон засвар хийчлээ алдаатай байж магад :D
    Дур булаам нэгэн дэгжин бүcгүй дээгүүр харна
    Ардаа үнэрээ үлдээж өндөр өсгийн дээр нүүрэмгий алхана
    Богино банзалных нь хормой салхинд жаахан сөхөгдөнө
    Дотоожных нь өнгийг харах гэж бараг л тонгойх шахан түүнтэй зөрнө

    Ганц шөнийн хүсэл төрнө
    Хамаг залуус түүнтэй наалдана
    Дээрээс нь доош нь гүйлгэж харна
    Тэр тэднээр наадна
    Утас нь дуугарчаад хар машин дэргэд нь зогсоод аваад одно
    Өө энэ чинь ийм охин байсан юмуу гээд хоцорно

    Чиний хэлэх үг яриа чинь хараалаар дүүрэн болсон
    Чиний өмсдөг хувцас чинь задгай энгэр бүр нь
    Сэтгэл хөдлөл чинь дэндүү чанга орилно айлгүйтэн тэгж
    Хүмүүс чамайг буруугаар ойлгож байна шөнийн ажилтан гэж

    Надад чамайг гэх сэтгэл үгүй болж
    Чамайг хүсч энхрийлэх хүмүүс ч олон болж
    Хайсан жаргалаа тэднээс олж
    Хайргүй хүний охин байхаар бол
    Харамсаж би чам цагийг шиг өнгөрөөхгүй
    Хайртай байсан ч чиний араас би уйлахгүй
    Хэзээ нэг цагт намайг дурсах юм бол
    Холын хол байх болно би

    Даруухан гэнэн охины эеэлдэг харц намуухан яриа
    Танхилхан хүүхдээрээ зан анх үнсүүлэхдээ ичимхийрсэн царай
    Байгаагаараа байхдаа чи бусдаас өхөөрдөм байсан
    Амархан баярлаж гомдож хамт дандаа хөгжилтэй байсан

    Анх би чамайг хайрлаж
    Анх чи намайг үнсэж
    Анх чи надад итгэж
    Анхны бүхнээ надад зориулж
    Дэндүү их хайрлаж би чамайг хэтэрхий энхрийлж
    Бүх зүйлд өөртөө бурууг өгч чамайг өөрчлөгдөхийг мэдсэнгүй ээ
    Эхлээд чи худлаа ярьж сурсан би чамд итгэсэн
    Харанхуй шөнө уулздаг найзтай болсон шалтаг эхэлсэн
    Тамхиний утаанд ханиалгаж инээхдээ чи харихаа ёстойгоо мартсан
    Юу ч үзээгүй миний гэнэн охин жаахан уугаад амархан тасарсаан

    ...
    Сүүлд чамайг хархад чи сайн бүжиглэж байна лээ
    Чамайг тойроод ах залуус пийв ээ тулгаж байна лээ
    Чи юу захиалах ёстойгоо сайн мэдэж байна лээ
    Чиний ууж хэрэглэдэг бүхэн чинь миний карманд багтахгүйн байна лээ

    Чамтай хамт төсөөлсөн ирээдүй мөрөөдөл одоо надад хэрэггүй
    Тэгээд сайхан байна уу ийм амьдрал
    чамд надаас өөр олон эр хүн
    Тансагхан тэнгэрийн амьтан шиг аашаа юугаар нь гайхуулах гээв

    Дх:

    Яг л тэдэн шиг харагдах бардам байдаг гэж үү
    Хараа булаам хагас нүцгэн байх чамд сайхан гэж үү
    Өнгөрсөнд хайрлaдаг хүн чамд огт байгаагүй гэж үү
    Хараач чи өөрийгөө чи, өөртэйгөө адилхан байна гэж үү

    ReplyDelete
  3. ene uul ni goy duu shuu

    ReplyDelete
  4. dajgui duu shuu bi ih durtai d45 d amjilt husey

    ReplyDelete
  5. bi ih durtai gogo duu kkkkk

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ХУРД ХАМТЛАГ ЦОМОГУУД

ХУРД ХАМТЛАГ ЦОМОГУУД ТАТАХ ХУРД - 1000 ЖИЛД ГАНЦ ХУРД - THE BEST COLLECTION 1 ХУРД - THE BEST COLLECTION 2 ХУРД - THE BEST COLLECTION 3 ХУРД - ЗҮЙРЛЭХ АРГАГҮЙ

ХАРАНГА ХАМТЛАГИЙН ЦОМГУУД

Харанга хамтлагийн ,,, ойд зориулж бүх ододын дуулсан Best of Haranga Бодлын тэнгис Эрин зууны хөг Ертөнцийн өнгө Халуун сэтгэл Харанга хамтлагийн бусад дуунууд Харанга - Амьдрал Баяр хөөр гомдол гуниг адил тэнцүү хослосон хорвоод Өөрийн гэсэн байраа олох гэж өдөр нь бодож шөнө нь зүүдлэвч Хүн бүхэн өөрийн хүссэн амьдралын харгуйг сонгох юм Учигт тэр уртхан замдаа алдаж онох нь ч их юм Аливаа бүхнийг үзэх юм даа Хүсэл хяслын хоёр туйлд хүний сэтгэл эцэж туйлдлаа ч Алдаж гишгэдэг цөхрөл гуниг, онож гишгэдэг баяр баясал минь Арвин ихээр эргэдэг юм даа Хө, ай даа хүний амьдрал эгэл жирийн болов ч Энэхэн биедээ багтахааргүй их хүслийн далай юм даа Наран саран ээлжлэн мандаж цаг хугацаа улиран улирсаар Насны хуанли эргэн эргээд уудам орчлонг таних тусмаа Ухааны хэргэм нэмэх юм даа Хө, ай даа хүний амьдрал эгэл жирийн болов ч Энэхэн биедээ багтахааргүй их хүслийн далай юм даа Ухааны хэргэм нэмэх юм даа Хө, ай даа хүний амьдрал эгэл жирийн болов ч Энэхэн биедэ

НОМИН ТАЛСТ - ЦОМОГУУД

БИДНИЙ ҮЕ ГЭРЭЛ СҮҮДЭР НЭМЭХ ХАСАХ ЦЭНЭГ ТАТАХ ХҮЧ ХҮЙН ХОЛБООТОЙ ИЖИЙ