Skip to main content

OUTLAW - ЗҮРХЭН ТЭНГЭРИЙН НАРАН



Outlaw - Zurxen tengeriin naran .mp3


дахилт:

З
үрхэн тэнгэрийн наран минь намайг бүү орхиоч
З
үгээр чамайг хармаар байна ахиад бүү бүрхээч
Гуниглах чинь хааяаахан надад уйтгар
үлдээнэ
Гуйяа чамаас бороо минь ахиад з
өөлөн шиврээрэй

чамаас холдмоорг
үй ганц ч хоног би чамаасаа холдмооргүй
надад х
элээч аз жаргалд чинь би мөн байна уу хэлээч
атгахан з
үрхэнд чинь бас би байдгыг хэлээч
үүрд гэж амлахгүй чамтай хамт байна гэжүү
үгэндээ хайр нь үнэнч байхыг харуулна би чамд хайртай
удаан суух жаргалын замд хайр минь би чамтай хамт
уруудана
өгсөнө тэр хамаагүй зөвхөн чамтай л хамт
нээрээ л бид учрах ёстой хос чи минь эргээд хар
харцаараа л намайг ойлгодог болсон миний л хайр
хайр нь чиний т
өлөө хамгийн өндөрт гарч чадна
чиний л т
өлөө хамгийн хэцүү бүхнийг давч чадна
чамг
үйгээр байж ядна хамтдаа бол сууж чадна
зовлонг хамт с
өрж чадна аз жаргалд хүрч чадна
хайр нь б
үхнийг санаж байна хайраа өгсөнд баярлаж байна
хайр нь одоо аза жаргалтай .....



з
үрхэнд уран хайлал хамгийн хүчтэй давалгаа
з
үүдэнд минь үзэгддэг үзэсгэлэн төгс сарангуа
амьдралд минь нахиалсан аз жаргалын дэлбээ
амраг минь чи л миний цорын ганц гэрэл гэгээ
зовлон жаргалд
үргэлж чи бид 2 хамтдаа
зориг чинь хэзээч мохоог
үй чамдаа баярлалаа
чамг
үйгээр хайрт минь хорвоо дэлхий даанч харанхуй
чи бид 2ийн ирээд
үй энд байна яаахын араггүй
ганц л олдсон хайр гараас минь х
өтлөөд гар
ганц биш олон хаварыг 2уул
үднээ хамт
гарцааг
үй үнэн хайр нь бүхнийг чамд
з
үрхэн тэнгэр гэрэлтэх зөвхөн чи миний наран


з
өрөөд өнгөрөх охиныг зүрхэндээ удаан гэгч нь хайрлана
з
өндөө олон хайрын дууг чамд биш түүнд зориулж дуулна
ганц ч удаа чи надаас гомдол нэхээг
үй
даанч их хайрыг чинь даалг
үй гомдоохвий гэж айх юм
тал шиг уудам сэтгэл
ийг чинь толь шиг тунгалаг харцний чинь өмнө
гал шиг халуун з
үрхийг чинь .......хүргэхгүйг амлий
үүл шиг нүүхгүй...ус шиг бас ширгэхгүй...
үндэс шиг ганхахгүй гал шиг байж дөл шиг асч
нэг л мэдхэд бид мартдаг нэрэ чи бид 2 нэг л х
үн
нэг олдох амьдралаа чиний т
өлөө зориулсаар үхнэ
алив халууныг догдолж хатуу хорвоог уяртал дуулаач
энэ атгахан з
үрхийг миннь аялгууг сонсооч

хамгийн с
үүлчийн цас хайлж дуусгаад
хамгийн анхний бороо дээрээс дуслаад
хамаг уйтгар гунигийг минь хураараа угаагаад
халуухан з
үрхийг минь чи юуунд догдлуулна



Comments

Popular posts from this blog

ХУРД ХАМТЛАГ ЦОМОГУУД

ХУРД ХАМТЛАГ ЦОМОГУУД ТАТАХ ХУРД - 1000 ЖИЛД ГАНЦ ХУРД - THE BEST COLLECTION 1 ХУРД - THE BEST COLLECTION 2 ХУРД - THE BEST COLLECTION 3 ХУРД - ЗҮЙРЛЭХ АРГАГҮЙ

ХАРАНГА ХАМТЛАГИЙН ЦОМГУУД

Харанга хамтлагийн ,,, ойд зориулж бүх ододын дуулсан Best of Haranga Бодлын тэнгис Эрин зууны хөг Ертөнцийн өнгө Халуун сэтгэл Харанга хамтлагийн бусад дуунууд Харанга - Амьдрал Баяр хөөр гомдол гуниг адил тэнцүү хослосон хорвоод Өөрийн гэсэн байраа олох гэж өдөр нь бодож шөнө нь зүүдлэвч Хүн бүхэн өөрийн хүссэн амьдралын харгуйг сонгох юм Учигт тэр уртхан замдаа алдаж онох нь ч их юм Аливаа бүхнийг үзэх юм даа Хүсэл хяслын хоёр туйлд хүний сэтгэл эцэж туйлдлаа ч Алдаж гишгэдэг цөхрөл гуниг, онож гишгэдэг баяр баясал минь Арвин ихээр эргэдэг юм даа Хө, ай даа хүний амьдрал эгэл жирийн болов ч Энэхэн биедээ багтахааргүй их хүслийн далай юм даа Наран саран ээлжлэн мандаж цаг хугацаа улиран улирсаар Насны хуанли эргэн эргээд уудам орчлонг таних тусмаа Ухааны хэргэм нэмэх юм даа Хө, ай даа хүний амьдрал эгэл жирийн болов ч Энэхэн биедээ багтахааргүй их хүслийн далай юм даа Ухааны хэргэм нэмэх юм даа Хө, ай даа хүний амьдрал эгэл жирийн болов ч Энэхэн биедэ

НОМИН ТАЛСТ - ЦОМОГУУД

БИДНИЙ ҮЕ ГЭРЭЛ СҮҮДЭР НЭМЭХ ХАСАХ ЦЭНЭГ ТАТАХ ХҮЧ ХҮЙН ХОЛБООТОЙ ИЖИЙ